16.03.2013

Last night was crazy and today it's setting in

Haha, så er jeg endelig hjemme fra Spanien, og nøj, hvor har jeg nydt en fantastisk uge, i selskab med nogle dejlige mennesker. Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte, for vi har oplevet virkelig meget. Dog bliver dette indlæg nok ikke så beskrivende og fyldestgørende som det nok kunne blive, da vi festede til kl. 4 i nat, og derefter tog ud til lufthavnen, så har haft en ret lang nat.
Jeg har set en masse smukke steder, blandt andet Alhambra, som jeg nok vil smide et par billeder ind af senere, da jeg har et hav af billeder derfra på min telefon. Meningen med dette indlæg, var egentlig bare at sige at jeg er tilbage. Vil tage et bad og en lur, før den står på familiebesøg i aften. Hvad har i lavet i denne uge?
__________

I'm finally home from Spain, where I have enjoyed a fantastic week in the company of some lovely people. I don't know where to start, because we have experienced so much. However, this post is probably not as descriptive and complete as it probably could be, because we partied till 4 in the morning, and then we went to the airport, so I have had a very long night.
I've seen a lot of beautiful places, including Alhambra, which I'll probably throw a few pictures of later, 'cause I have a lot of pictures on my phone. The purpose of this post was really just to say that I am back. Now I will take a bath and a nap before visiting family. What have you done this week?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar