01.01.2014

2014 | a new year

Hermed kommer årets første indlæg, eftersom at vi netop er gået 2014 i møde. Jeg håber at i alle havde en god aften, og at i er kommet igennem aftenen uden skader. Jeg brugte i går anledningen til at få taget mit nye kamera i brug, og jeg fik da taget et par billeder. Personligt er jeg ikke typen der laver nytårsfortsætter, men jeg vil da fortsat kæmpe for at være god i skolen, og måske jeg skal få en sundere livsstil, haha. Har i lavet nogle nytårsfortsætter i år?

Følg mig på Bloglovin' HER.
__________________________________________________________________________________________

1 kommentar:

  1. Jeg plejer heller aldrig at lave nytårsfortsætter, for så bliver jeg bare skuffet haha :)
    Men at koncentrere sig om skolen og spise sundere og sådan er da nogle fine fortsætter som jeg også vil forsøge at opnå :)

    Knus
    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet