27.11.2015

christmas wish list '15

christmas wish list '15

En ting jeg kæmper med hvert år, er at skrive en ønskeliste som faktisk indeholder mere end 2 ting, men i år kom det faktisk nemt til mig, hvorfor ved jeg ikke lige. På listen er blandt andet et hav MAC læbestifter i farver som Honey Love, Faux og Taupe (læs: faktisk står Honey Love ikke på min liste, da jeg regner med at købe den i lufthavnen på vej hjem). En af de ting jeg ønsker mig aller mest er faktisk en Smoothie Twister, da det bare virker som nemt hvis man bare gerne lige vil have en smoothie. Udover det har jeg virkelig brug for en ny dyne, men det er sådan en af de ting, som jeg ikke rigtigt selv gider at bruge penge på. Hvad ønsker I jer til jul?

1 kommentar:

  1. Jeg ønsker sneakers, LEGO, porcelæn, shampoo og øreringe (:

    - Kit

    SvarSlet