27.02.2016

current skin care routine

Jeg har på nuværende tidspunkt kun en fast hudrutine til om aftenen, så det er den i ser her. Det er efterhånden ret sjælendt at jeg bruger makeup i hverdagene, men hvis det alligevel sker, så fjerner jeg det selvfølgelig først, og renser herefter mit ansigt med Bioderma - som jeg tidligere har skrevet et indlæg om HER. Derefter bruger jeg min Clean & Clear persa-gel på mine urenheder. Så bruger jeg min serum fra Kiko, som jeg faktisk fik anbefalet af en veninde. Da denne tørrer min hud ud, så bruger jeg min A-Derma creme sammen med denne. Til sidst bruger jeg min natcreme fra Eucerin, som jeg har brugt i over et år nu, og den er jeg bare super glad for. Hvilke produkter bruger I til jeres hud?

Follow

1 kommentar:

  1. Lige nu bruger jeg en masse, for er igang med at lede efter de helt rigtige til mine urenheder, som jeg har rigtig mange af lige fortiden desværre. Men sikke en god rutine du har dig her :).

    God aften!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet