14.07.2016

mac lipstick collection


Efter 2 ugers stilhed er jeg nu tilbage, denne gang med en video. Kvaliteten af videoen er desværre super dårlig, men jeg optog den da jeg stadig havde alle mine læbestifter her, og da jeg så kom til at skulle redigere den, og dermed opdagede at kvaliteten ikke var god, så havde jeg desværre taget størstedelen af mine læbestifter med hjem til Danmark. Jeg arbejdede også for første gang i moviemaker, og det kan ikke ligefrem siges at være en succes, haha.

Jeg har tidligere skrevet om MAC, som er et mærke jeg virkelig elsker, især når det kommer til deres læbestifter og lipliners. Jeg viser her alle mine læbestifter frem, og favoritterne må nok være Velvet Teddy og Viva Glam: Miley Cyrus II. Hvilke læbestifter er dine favoritter?

Follow

Ingen kommentarer:

Send en kommentar