19.09.2016

essentials for fall

essentials for fall

Nogle gange starter man et indlæg på én måde, og efter lidt tid finder man så ud af at man er endt et andet sted end egentlig var planlagt - det var det der skete for mig idag, og jeg stod pludselig tilbage med et outfit, men sådan går det jo nogle gange.

Efter et par gode dage med super godt vejr, er det vidst efterhånden ved at være slut med det, og vi må vænne os til tanken om at vi jo rent faktisk er gået ind i efteråret. Planen idag var at skrive lidt om 'nødvendige' items til efteråret. Jeg har personligt en tendens til at gå rundt i jakker, som på ingen måder er vandtætte, og derfor tænkte jeg at en regnjakke da måtte være nødvendigt i efteråret. Jeg fandt denne på Engelbert Strauss. Hvis man endelig skal investere i en regnjakke, så skal den jo helst også være i god kvalitet. Den jeg har fundet kan findes lige HER

Derudover er en af mine fall essentials helt klart turtlenecks. Jeg ved ikke med jer, men jeg begynder virkelig at fryse min hals, bare at det er lidt koldt, og derfor er turtlenecks virkelig perfekte for mig - og derudover er de jo bare super lækre! 

En tredje essentials er nogle lækre støvler. Efteråret er virkelig den perfekte årstid til at flashe et par lækre støvler. Der er så mange muligheder for at finde det perfekte par støvler. Hvis man ønsker lidt højde, så kan man jo også sagtens finde et par støvler med hæl, eller hvis man ønsker de skal være lidt varmere, findes de jo med for. Hvad er dine fall essentials?

Follow

Ingen kommentarer:

Send en kommentar