18.10.2017

jeg flytter hjemmefra

moving out

Det er efterhånden ved at være nogle måneder siden, jeg sidst tjekkede ind her på bloggen. Der er sket rigtig mange ting i mellemtiden, såsom at jeg er startet i skole igen, men allerstørst er det nok, at jeg har fået min egen lejlighed og "snart" flytter hjemmefra. Da jeg skrev under på kontrakten var der en 3 måneders tid, til at jeg kunne overtage lejligheden, og nu er der efterhånden under halvanden måned tilbage - jeg overtager nemlig lejligheden d. 1. December og jeg glæder mig vanvittigt meget. Jeg har den seneste tid, gået og købt diverse ting til flytningen, men hold da op, hvor er der meget som man skal investere i. Har I nogle tips til hvad man skal købe, inden man skal flytte eller andre råd til selve det at flytte?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar