04.01.2018

sko til vinter

sko til vinter

Så blev det 2018, hold da op. Jeg synes virkelig at tiden går hurtigt. Jeg føler knap nok at jeg nåede at registrere at det var blevet december, før vi trådte ind i Januar og dermed også det nye år. Det betyder også at vi er kommet ind i vintermånederne, og det betyder jo lidt varmere tøj og sko. Når det kommer til vinterstøvler, så har jeg altid været super kræsen. Personligt synes jeg at  det handler om at finde den rigtige balance mellem at de er praktiske og pæne. Jeg har her fundet et par bud på et par vinterstøvler. Disse fra Bianco og disse fra H&M er lidt mere klassiske og stilrige, og sidstnævnte ligger helt sikkert inden for de flestes budget. Der er også de lidt mere praktiske, som disse fra Pieces og disse fra Engelbert Strauss. Er man til nogle med lidt mere farve, så har jeg fundet disse fra H&M, i en super fin rosa farve, igen også super budgetvenlig!
Lige præcis når det kommer til vinterstøvler, så tænker jeg at pris og kvalitet hænger meget sammen. Hvis man mest er interesseret i et par vinterstøvler, som ikke rigtigt skal holde mere end en sæson, så tænker jeg at en billig version nok kan gøre det, og er man derimod interesseret i et par støvler i super kvalitet, så skal man nok ud og investere lidt flere penge i det. 
Er I kommet godt ind i det nye år? Og har I nogle planer for 2018?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar