11.09.2018

disse podcasts lytter jeg til

Jeg har faktisk aldrig delt min kærlighed til podcasts herinde, så idag bliver dagen. Jeg elsker at sætte en podcast på, når jeg f.eks. laver mad - på den måde føles det som om, at der sker noget omkring og samtidig er jeg underholdt. Specielt er jeg fan af at man kan høre radioudseendelser, lige præcis når det passer en selv, og man er ikke tvunget til at lytte på et bestemt tidpunkt. Jeg lytter selv til podcast appen, som ligger på iPhone fra start, men ellers ved jeg at de kan findes på bl.a. Spotify. Disse 3 podcasts som jeg deler idag, er der nok allerede en del, som kender til. Her går det godt er en podcast af Peter Falktoft og Esben Bjerre (tidligere Monte Carlo), hvor de bl.a. snakker om diverse nyheder fra ugens løb, og selvfølgelig er der en del humor involveret - jeg griner i hvert fald af og til højt. Curlingklubben er en radioudsendelse fra  DR P3 med Christian Bonde og Maria Fantino som værter. De to drøfter diverse tendenser i tiden og de tager udgangspunkt i deres eget liv, og det er simpelthen nemt at relatere til, og super underholdende. Og sidst med ikke mindst, Mads & Monopolet, som hver uge drøfter dilemmaer fra rundt omkring i landet. Der er altid et godt mix af seriøse, alvorlige og underholdende dilemmaer. Alle 3 programmer giver jeg simpelthen mine bedste anbefalinger.

Hvilke podcasts kan I anbefale?

Follow

Ingen kommentarer:

Send en kommentar