08.01.2019

nike workout wear

Alle items kan købes hos ASOS
Hver gang vi træder ind i et nyt år, så er der rigtig mange som starter året med nytårsfortsæt som; "jeg vil begynde at træne i det nye år," eller "mit mål for året er at komme i god form." For mit vedkommende ønsker jeg, fortsat at træne og hele tiden komme i bedre form, og få større muskler.

Det er sagt før, og nu siger jeg det altså igen - en fantastisk motivation til at begynde med at træne, er helt klart noget nyt lækkert træningstøj. Personligt synes jeg at Nike er et super lækkert brand, når det kommer til sportstøj, og så ligger det i en prisklasse som ikke er helt vanvittig - specielt deres pro linje er ret prisvenligt.

Træner du? Når det kommer til træning, hvordan finder du så motivation til det? Og hvordan beholder du motivationen, efter det første stykke tid?

Follow

Ingen kommentarer:

Send en kommentar