08.06.2019

fitbox juni




Jeg har altid været fascineret af månedlige bokse, som man kan få tilsendt, men jeg har faktisk aldrig haft tilmeldt mig en før, det var lige indtil jeg faldt over fit-box, som er en månedlig box med inspiration til den aktive livsstil, og jeg simpelthen ovenud tilfreds med den beslutning - ovenfor ses Juni boksen. Jeg har virkelig gået og ventet på denne box, og modtog den endelig fredag. Juni boxen indeholdte udover overstående et løbeprogram og en rabatkode.

Som jeg har nævnt tidligere, så er jeg begyndt at gå en del op i træning, og dermed også min kost, og her er denne box jo bare genial. Udover at have nogle lækre (og proteinrige) snacks i boksen, så er der også ting som henvender sig til træning - i denne box et sjippetov og smellwell, som kan fjerne dårlig lugt fra dine træningssko. Vi har også fået et 'ice making set' i denne box, og jeg glæder mig simpelthen sådan til at lave nogle BCAA vandis med sættet.

Hvordan finder i motivation til træning? Ville en månedlig box hjælpe?

Follow

Ingen kommentarer:

Send en kommentar