17.05.2013

DREAMS BY STINE #2

All pics are found on tumblr
På det sidste har jeg virkelig været presset med de sidste afleveringer, og jeg har bare generelt været meget uinspireret, så derfor har der desværre været meget stille fra min side af, undskyld.

I kan måske huske første gang jeg lavede "Dreams by Stine", jeg synes at jeg generelt fik positiv feedback på det indlæg, og samtidig hjælper det på min motivation med disse indlæg, så har valgt at lave endnu et indlæg i serien, og det bliver ikke det sidste, hehe. 

Det første billede repræsenterer mit ønske om et walk-in-closet, som er en ting, som jeg længe har drømt om, dog bliver det ikke en ting jeg får, så længe jeg bor hjemme hos mine forældre.
Det andet billede viser et mål jeg har for næste skole, simpelthen at blive bedre til at prioritere min tid, og lave lektier og afleveringer i god tid, for lige pt. udskyder jeg det altid til sidste øjeblik.
Det tredje billede viser faktisk en af min fødselsdags/julegave ønsker, nemlig et par Jeffrey Campbell Lita i sort, åååh hvor mangler min garderobe dem. 
Og det sidste billede viser at jeg vildt godt kunne tænke mig, at møde One Direction, i ved måske allerede at jeg er en sucker for drengene, og jeg elskede koncerten, men hvor ville meet and greet bare være fantastisk, åh jeg drømmer, haah.
Hvad er dine største drømme/mål lige for tiden?
_____________
Lately I have really been busy because of homework, and I've just generally been very uninspired, so there has unfortunately been very quiet from me, sorry.

You might remember the first time I made "Dreams by Stine" I think that I generally got really positive feedback on the post, while it also helps with my motivation, so I decided to make another post in the series, and it will not be the last.

The first image represents my desire for a walk-in closet, which is a thing that I have dreamed of for a long time, yet it's not a thing I can get, as long as I live with my parents.
The second image shows a goal I have for next schoolyear, simply to become better at prioritizing my time and do homework and assignments in good time. I always do it in the last minute.
The third image actually shows one of my birthday/Christmas wishes. A pair of Jeffrey Campbell Lita in black, Ooooh i'm missing it in my wardrobe.
And the last picture shows my desire to meet One Direction, you may already know that I'm a sucker for the boys, and I loved the concert, but how great would a meet and greet just be great?
What is your biggest dream / goal right now?

2 kommentarer:

  1. Lige pt. er det faktisk ikke meget mere end at blive bedre til at prioritere min tid med hensyn til lektier og VIP billetter til én bestemt fodboldkamp.

    SvarSlet