06.05.2013

WANDERLUST

Pictures: Tumblr
"Wanderlust is a strong desire for or impulse to wander or travel and explore the world"

En af de ting jeg elsker allermest, det er at rejse. Jeg nyder det virkeligt, og det er et afbræk på min ellers så normale hverdag. Jeg går på en international studieretning, det betyder at vi tager på studierejse alle de tre år, som vi går i gymnasiet, og ikke kun et år, hvilket jeg jo synes er fantastisk. Jeg er helt vild med storbyer, og det at shoppe, men samtidig elsker jeg at kunne bruge en dag ved stranden eller poolen, og bare slappe helt af. Jeg vil gerne ud for at opleve verdenen, og har mange drømme om, hvilke steder jeg gerne vil besøge. Det jeg nok egentlig ville fortælle med dette indlæg var, at jeg virkelig elsker at rejse, og at det er en del af mig, som jeg synes at i skulle kende. Hvad synes du om at rejse?
____________________
One of the things I love the most, is to travel. I really enjoy it, and it's a break in my otherwise so  normal life. I study an an international class, which means that we travel once all the three years, as we go to high school, and not just one year, which I think is great. I absolutely love big cities, and to shop, but at the same time I love to spend a day at the beach or pool and just relax. I want to experience the world, and has many dreams about the places I want to visit. What I probably really wanted to tell with this post was that I really love to travel, and it's a part of me that I think that you should know. Do you like to travel?

5 kommentarer:

  1. fed blog :)

    // http://mixedbows.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. At rejse er noget af det fedeste! Bare ærgerligt at vi ikke rigtig har råd til det. :(

    woonderstruck.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er desværre lidt for dyrt at rejse, vil jeg give dig ret i. :(

      Slet
  3. Hvis du kan lide min blog, skal du da være mere end velkommen til at følge den. Jeg vil gerne tjekke din blog ud.

    SvarSlet