22.07.2015

back in denmark

Faktisk har jeg ikke opdateret bloggen siden 1. juni, men der er sket så meget i mit liv siden. Den 22. juni blev jeg student, og ugerne efter blev brugt på at feste, studentergilder, studenterkørsel og hvad der nu hører med til det. Det var i hvert fald nogle uger jeg nød i fulde drag. Derefter smuttede jeg den 3. juli med et fly mod NEW YORK, og tur jeg har set frem til siden Januar, men som jeg faktisk ikke mindes at have nævnt her på bloggen. Senere gik turen videre mod nogle varme dage i Miami Beach, hvilket var super lækkert. Alt dette vil jeg selvfølgelig skrive flere indlæg om og vise nogle af de mange billeder jeg tog derovre, overstående er blot et lille udklip. Hvad har i lavet i sommerferien?

Følg mig på Bloglovin' HER.
__________________________________________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar