10.03.2019

na-kd | just ordered

buckle belt: udsolgt / lignende her | ribbed singlet: her | ribbed crop top: her | bikini top: her
chunky sneakers: her | calvin klein bikini top: udsolgt hos na-kd | spaghetti strap singlet: udsolgt | tee: her
Det er efterhånden ved at være et par måneder siden, jeg sidste gang tjekkede ind her. Jeg har dog haft tid til ay lægge et par ordre hos na-kd, som i øjeblikket er min go-to side, når jeg skal kigge efter nyt tøj.

Jeg blev tydeligvis ramt af, at det netop er blevet forår, og at vi har haft et par dage med sol, for når jeg kigger på collagen, kan jeg se, at det primært er tøj til de varmere måneder, som jeg har bestilt, men hey, så er jeg da forberedt. Specielt glæder jeg mig til at flashe skoene her i foråret, da de kommer til at kunne pifte ethvert outfit op.

Er du også begyndt at opdatere garderoben med forårs/sommer items?

Follow

Ingen kommentarer:

Send en kommentar