25.05.2019

shapeit favoritter

I takt med at min interesse for fitness stiger, tænker jeg også at indholdet på min blog afspejler dette. Jeg har de seneste 2 måneder været opslugt af opgaveskrivning, og jeg skal da være ærlig at sige, at overspringshandlingerne har stået i kø. Favorit overspringshandlingen fra min side var helt klart en tur i fitness, det kunne både være en omgang cardio, styrketræning og så har jeg overraskende nok fået øjnene op for holdtræning. Jeg har godt nok fået investeret i en smule nyt tøj til træningen på det seneste, men det ændrer ikke på, at jeg er blevet smaskforelsket i begge par tights vist over. Da jeg allerede ejer den lyserøde t-shirt, kunne det jo være ret lækkert med sådan et sæt. De kan findes her hos ShapeIt. De lækre Waverly tights kan findes her hos ShapeIt.

Træner du? Og hvor køber du gerne dit fitness gear henne?

Follow

Ingen kommentarer:

Send en kommentar