13.06.2017

current beauty wishes

current beauty wishes

Det har aldrig været en hemmelighed, at jeg er ret glad for makeup, og at jeg bruger en del tid på blandt andet youtube, hvor jeg både ser diverse beauty reviews og tutorials. Jeg elsker også at sidde og browse på Cult Beauty og Beautybay, og lige i øjeblikket er det overstående, som jeg overvejer at købe hjem. 

Den eneste øjenskyggepallette, som jeg bruger er min Naked 2 fra Urban Decay, og netop derfor kunne jeg godt bruge noget nyt. Både Violet Voss Holy Grail palletten og Anastasia Beverly Hills Modern Renaisance palletten har jeg hørt ekstremt godt om. Derudover er der jo også den mere budgetvenlige fra BH Cosmetics, som er et samarbejde med Carli Bybel. Hvilken skal jeg vælge? Jeg er simpelthen så splittet. 

Kender du nogle af produkterne? Er der noget som du kan anbefale?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar