27.06.2017

summer essentials

summer essentials

Sommer er og bliver min yndlingsårstid hele året - solen skinner, folk er glade og rejser til syden er på dagsordnen. Jeg fandt denne bikini inde på Esprits hjemmeside jeg faldt pladask for den. Jeg er helt vild med mønstret og snittet, og synes simpelthen at den er så sommerlig. Overdelen kan findes lige HER og underdelen kan findes HER

En anden nødvendighed om sommeren er selvfølgelig solbriller. Udover at beskytte øjnene imod solens stråler, så er solbriller altså også bare en lækker accessories, som kan pifte ethvert outfit op. Disse kan findes HER

Selvom jeg elsker sneakers, så har jeg desværre indset at om sommeren, så er man nok nødt til at skifte dem ud med nogle sandaler. Jeg er dog super kræsen, når det kommer til sandaler, og har altid svært ved at finde nogle, som jeg godt kan lide, men disse kan jeg faktisk godt lide. De kan findes lige HER

Tasken fra DAY Birger et Mikkelsen tror jeg at de fleste kender, nogle elsker den og andre hader den. Jeg ejer den selv i sort, og jeg er simpelthen så glad for den. Den er virkelig stor og rummelig, og jeg brugte min som skoletaske i gymnasiet. Derudover har jeg også haft den med som håndbagage på flere af mine rejser, og der synes jeg bare at den er perfekt, da jeg snildt kan få alle mine rejse essentials ned i den. Den kan findes lige HER

Sidst men ikke mindst, så må solcreme siges at være en vigtig ting om sommeren, i hvert fald hvis man har tænkt sig at bruge mange timer ude i solen. Hvad er dine sommer essentials?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar