20.06.2017

sequin maxi dress and white collar dress

Untitled #46
Sommerferien nærmer sig med hastige skridt, og dertil hører vel sommerfester? Det er da i hvert fald en undskyldning for at shoppe nye kjoler. Både denne "sequin maxi dress" og "white collar dress" synes jeg er super fine sommerkjoler, som begge kan bruges til fest. Jeg ville egentlig style dem begge med et par sorte stilletter, kan findes lige HER, og en sort crossbodybag, som kan findes lige HER

Til begge outfits kan man nemt tilføje et par simple smykker, men jeg synes faktisk også, at de ser super fine ud uden. Hvis du ikke er så meget til de items, som jeg har valgt, så kan du finde mange andre gode deals lige HER

Jeg glæder mig bestemt til sol og sommer, og jeg har virkelig nydt de sidste par dage, hvor vejret har været virkelig lækkert. Hvad skal du lave i din sommerferie?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar