23.10.2015

lockscreens for your phone

Alle billeder er taget fra http://lock-screens.tumblr.com
Da jeg søndag formiddag brugte tiden i min seng på min telefon, i mangel på bedre at give mig til, så faldt jeg over denne tumblr, som bare har de flotteste lockscreens til din telefon. Udover lockscreens af alle mine yndlings bands og artister, så findes der også bare lockscreens af citater og andet. Find alle billederne HER. Personligt prydes min telefon af den første lockscreen med lyrics fra en af mine yndlingssange med Halsey, men tro mig, det var super svært at vælge. Jeg har selv en iPhone 6, hvor de passer super fint til, jeg ved selvfølgelig ikke hvordan de passer til andre telefoner, men det er da værd at tjekke ud. Hvordan ser din lockscreen ud lige nu?

Følg mig på Bloglovin' HER.
__________________________________________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar