04.10.2015

steal the style | kylie jenner

steal the style I Kylie Jenner
Sko: ASOS | Bukser: Gina Tricot | Top: Topshop | Solbriller: Gina Tricot | Taske: ASOS | Coat: ASOS
Links kan findes HER



Jeg kan umuligt være den eneste, som er blevet helt forelsket i Kylie Jenner og hendes stil. Personligt elsker jeg hvordan hun kan mixe det klassiske med det lidt mere sporty og trendy. Udover det så er hendes makeup jo også bare altid on point, og jeg kan da tilføje at jeg pt. selv leder efter læbestifter, som minder om dem hun bruger. Jeg har i hvert fald i dag prøvet at rekreere et af hendes looks til jer. Hvad synes I om looket? Hvem er jeres stilikoner for tiden?

1 kommentar:

  1. Hendes stil er så chic.. Alt klæder hende jo, selv de hårfarver der!

    http://benyasuwan.dk

    SvarSlet