20.10.2015

lykke er

når man har mulighed for at sove længe
når der står mere på bankkontoen end man lige regner med
når solen skinner og det rent faktisk er varmt udenfor
når røgalarmen ikke går igang under madlavningen
når man kan tage et dejligt, varmt og langt brusebad
når man kan få en siddeplads i tuben (undergrundssystemet i London)
når forældrene tager 6 poser dansk slik og småkager med 
når hunden er skøn og gerne vil kæles med

Det var så 8 små ting som i den seneste tid har fået et smil frem på mine læber. Jeg tænkte at det kunne være sjovt med et lidt mere personligt indlæg, og derfor skrev jeg dette, så jeg håber i vil tage godt imod det. Lige for hurtigt at uddybe, vi har åbenbart en meget sart røgalarm, som går i gang bare der kommer det mindste røg - det vil sige at den stort set altid går igang, imens man har gang i madlavningen. Ellers så tror jeg at de andre siger sig selv, haha. Hvad har fået et smil frem på jere læber i den seneste tid?

Følg mig på Bloglovin' HER.
__________________________________________________________________________________________

1 kommentar:

  1. Rigtig dejligt indlæg! Kan godt genkende mange af punkterne :)
    Forresten, rigtig skøn blog!
    Håber du vil kigge forbi.
    Knus
    www.thefashiondove.blogspot.dk

    SvarSlet