07.10.2015

smoothing taming milk

Før jeg tog til London for lidt over en måned siden, så var jeg lige et smut ved frisøren, for at få klippet de slidte spidser. Her blev jeg anbefalet denne varmebeskyttende creme til mit hår, da jeg faktisk ikke brugte noget varmebeskyttende i håret, til trods for at jeg brugte mit glattejern hver dag. Jeg havde en spray, men jeg glemte simpelthen at bruge den, og derfor var denne creme netop smart, da man bare skal vænne sig til at smøre den i håret efter man har været i bad. Jeg har indtil videre brugt den i en måned, og jeg er super glad for den. Jeg købte den hos min frisør, men ellers kan den købes lige HER.

Følg mig på Bloglovin' HER.
__________________________________________________________________________________________

1 kommentar:

  1. Uhhh, jeg er blevet super vild med varmebeskyttende i creme-udgaven. Jeg går lidt i overvejelser om hvilken jeg skal købe hehe. Måske det skulle være denne?

    Kram, www.ahmfashion.dk

    SvarSlet